Startowa gra wideo Switch dla kobiet/mężczyzn ma na celu wypełnienie luki między płciami w technologii

Obraz promocyjny gry wideo Przełącznik męski/żeński

Przełącznik żeński/męski

Świat technologii otrzymuje bardzo potrzebną metamorfozę dzięki twórcom nowego symulatora gier RPG, Fe/male Switch.

Tilda, twórca stron internetowych bez kodu, łączy siły z Fe/męskim Switchem, aby pomóc w wyeliminowaniu uprzedzeń związanych z płcią w branży technologicznej. Ta gra symulacyjna z siedzibą w Holandii ma na celu umożliwienie użytkownikom wirtualnego spojrzenia z pierwszej ręki na to, czego potrzeba do tworzenia, zarządzania i prowadzenia udanego start-upu.

„Pomysł przyszedł do nas podczas [ostatnich dwóch lat blokady]. Pomyśleliśmy o rzeczach, które mogą dodać wartości do bycia przedsiębiorcą. Firmy szukały więcej kobiet w technologii i startupach, więc zdecydowaliśmy się wymyślić tę zgrywalizowaną, edukacyjną platformę” powiedziała Violetta Shishkina, współzałożycielka i dyrektor generalna Fe/male Switch, w rozmowie telefonicznej z Lifewire.

Zbudowany z myślą o konsumentach, przełącznik żeński/męski będzie uczyć przyszłych liderek technologii, jak rozwijać swoje marki’ wywierać wpływ, tworzyć dochodowe firmy i zdobywać know-how po stronie inwestora. Drugi program pilotażowy rozpocznie się 7 marca.

Przerwanie działalności

Tylko 32 procent pracowników działu technologii to kobiety, w porównaniu z 35 procentami w 1984 roku, jak wynika z raportu badawczego firmy informatycznej Accenture. Głównym powodem braku reprezentacji kobiet w technologii, jak wynika z badań, jest wszechobecne uprzedzenie płciowe filtrowane przez „kulturę brata”. Nawet kobiety-przedsiębiorcy wspominają o problemie ze znalezieniem finansowania, ponieważ tylko 2% kapitału wysokiego ryzyka trafia do kobiet-właścicieli firm.

„Kobiety mogą być onieśmielone przez tę branżę. Ale nie boją się tak bardzo w ten grywalizujący sposób. Tutaj, kiedy umieścisz na nim etykietę gry, przegrasz i kogo to obchodzi,” – powiedział Sziszkina. „Dzięki grywalności Twój mózg nadal myśli, że to prawda, ponieważ uczysz się czegoś i coś tworzysz. Mamy nadzieję, że to podniesie ich poziom pewności siebie, więc spróbują tego samego w prawdziwym życiu.”

Podobnie jak w prawdziwym życiu, gra ma terminy i potencjalne niepowodzenia. Ale podobnie jak gry wideo, ma zadania, nagrody i powtarzalność. Stworzenie produktu tak przyjemnego, jak edukacyjnego było ważne dla Shishkiny i jej zespołu. Jest to nowe podejście do gier wideo jako praktyki, podobne do operacji wojskowych wykorzystujących symulacje gier wideo do szkolenia żołnierzy w walce. Kobiecy/męski Switch zapewnia studentom usługi mentoringu i jest jedną z pierwszych gier tego typu.

Stella Friaisse była jedną z pierwszych 15 użytkowników początkowej rozgrywki pilotażowej gry w 2021 roku. Teraz pracuje nad rozwojem partnerstwa dla zespołu przełączników damsko-męskich i ma nadzieję, że jej historia zainspiruje innych wątpliwościami.

„Jest bardzo nowoczesny. Wszyscy są ciekawi, ponieważ nie słyszeli o czymś takim. To, że [musimy] doświadczyć życia startupowego z różnych perspektyw, jest czymś, czego tak naprawdę nigdzie nie można uzyskać,” Friaisse powiedziała w rozmowie telefonicznej z Lifewire. „Na początku byłem zdenerwowany, ale wiele mnie nauczyło o tym, jak wygląda praca w startupie”.

Włączanie przełącznika 

Oficjalna premiera Fe/męskiego Switcha ma nastąpić w 2022 roku. Celem Fe/męskiego Switcha jest pomoc w zlikwidowaniu różnic między płciami w technologii, ale gra będzie dostępna dla wszystkich płci.

Technologia jest jednym z wiodących rynków pracy na świecie, odnotowując boom od początku [pracy z domu]. Przewiduje się, że niektóre sektory technologii będą rosły szybciej niż tempo tradycyjnych zawodów do 2030 r., według Bureau of Labor Statistics. Uczenie przyszłych pracowników technicznych w zaciszu gry wideo, w której podejmowanie ryzyka i niepowodzenia nie mają rzeczywistych wad, to nowoczesne podejście do mentoringu i szkolenia w miejscu pracy.

trzy kobiety pracujące w biuro na swoich laptopach

Flickr/wocintech (microsoft)

I na tym się nie kończy. Aby być na czasie, symulator startowy zabrał się za implementację tokenów niewymiennych. Ta bardzo kontrowersyjna technologia zostanie zintegrowana, aby umożliwić użytkownikom tworzenie własnych NFT swoich awatarów, wraz z certyfikatem własności.

Shishkina i zespół Fe/male Switch mają nadzieję wykorzystać sukces gry w wielofunkcyjną platformę wykraczającą poza branżę technologiczną. Z ambicjami na zgrywalizowaną wersję STEM i fundamentami obecnie opracowywanej wersji szkolnej, przełącznik damsko-męski to coś więcej niż sztuczka, mówi Shiskina, to rewolucja.

„Nie potrzebujesz pomysłu dołączyć. Nie potrzebujesz niczego, aby rozpocząć grę. Pokażemy Ci, jak być kreatywnym i przeprowadzać burzę mózgów. Pokażemy Ci, jak wykonać stronę techniczną i kreatywną,” powiedziała. „Zawsze lepiej, gdy rozumiesz, że to wymaga czasu, jak prawdziwy startup. Jedyną rzeczą, o którą Cię prosimy, jest Twój czas.”

Podobne posty

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.