Elden Ring rozgniewał graczy pewnymi problemami

Elden Ring został oficjalnie wydany od dzisiaj. Większość graczy podekscytowana nie spała do późna ostatniej nocy, gdy tylko zostali odblokowani. Na PC gra pojawiła się wcześnie. Na konsoli pojawił się kilka godzin później. Ci, którzy nie mogą się doczekać produkcji, mieli okazję do tej pory spędzić trochę czasu. W tym momencie widzieli również niektóre problemy z grą z pierwszej ręki.

Elden Ring, chociaż to dobra gra, to naprawdę ma pewne problemy. Pojawiają się pewne spadki klatek, zwłaszcza podczas grania na PlayStation 5. Gracze nie wahali się opublikować swoich skarg w tej sprawie. Następnie From Software i Bandai Namco przeprosiły w związku z wydajnością gry.

Obie firmy przyznały, że napotykają problemy, które uniemożliwiają graczom prawidłowe granie w gry. Dodatkowo poprosił graczy o cierpliwość. Następnie wyjaśnili, jak planują poradzić sobie z problemami wymienionymi na Elden Ring. Pierwsze dwa wymienione problemy to zbyt czułe sterowanie myszą na komputerze i funkcja Easy Anti-Cheat nie uruchamiała się, gdy nazwy kont Steam zawierają znaki wielobajtowe. Dodali, że zostanie to naprawione w przyszłej aktualizacji.

Utrzymujące się problemy z liczbą klatek na sekundę i wydajnością otrzymują poprawki w wersji na PC. Jednak użytkownicy otrzymali również instrukcje dotyczące aktualizacji sterowników graficznych do najnowszej wersji. Na koniec From Software rozwiązało problem dotyczący PS5, który powodował zapisywanie nieprawidłowych danych gry. Podobno przyczyna jest znana. W tym celu pracujemy nad przyszłą łatką.

Co myślicie o Elden Ring? Nie zapomnij wspomnieć o swoich pomysłach w sekcji komentarzy!

Podobne posty

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.